Ulla Popken priča
Sve je počelo davne 1880. godine, u gradu Hameln na rijeci Weser. Johann Popken je osnovao Popken Textile kompaniju. Decenije kasnije 1960., njegov sin Karl Friedrich Popke je zbog bolesti bio prisiljen da dugoročno izda u zakup kompaniju. Njegov sin, Friedrich Popken, je tada imao samo 20 godina. 1968. je Friedrich Popken, danas sretno oženjen i otac djevojčice, sa svojom suprugom Ursulom otvorio svoju prvu prodavnicu u Oldenburgu „Mami & Baby“, specijaliziranu za odjeću za trudnice i bebe.
Nakon početnih poteškoća i brojnih pokušaja, 1978. je nastao koncept za maloprodajni lanac odjeće za trudnice primjenjiv na čitavu zemlju, koji je postavio osnovu za brzorastuće maloprodajne prodavnice ženske odjeće. 1978. su otvorene 3 prodavnice, specijalizirane prodavnice odjeće za trudnice – u Bremenu, Hannoveru i Hamburgu, nakon čega su otvorene mnoge druge. To je postavilo temelje za ulazak na tržište prodaje preko pošte, isprva radeći iz potkrovlja porodične kuće Popkena u Rastedu. Najveći pomak je došao 1984.godine, sa početkom franšizne operacije, što je postavilo kompaniju kao tržišnog lidera u odjeći za trudnice. To je, nadasve, bio samo početak uspješne priče, nastale nepredvidivim spletom okolnosti.
Kako je onda do tog svega došlo?
Friedrich Popken je posmatrao uposlenicu kako pakuje 15 artikala za trudnicu, za slanje poštom. To ga je navelo da pita uposlenicu zašto trudna žena naručuje tako mnogo artikala. Odgovor je bio neočekivan: „Ova gospođa nije trudna. Ona redovno naručuje i napisala nam je da ne može naći odjeću za mlade u veličini 48, koja joj je potrebna. Naručuje od nas zato što je naša odjeća za trudnice prilagođena za mlada, ali i udobna.“ „Niša“ na tržištu je otkrivena za „modu za mlade u plus veličinama“, te su 1986. izvršena opsežna istraživanja o narudžbama preko pošte. Rezultati su nadmašili sva očekivanja, pa je 1. marta 1987.godine registrovana kompanija „Ulla Popken, moda za mlade od veličine 42+“.
Iste te godinu je otvoreno 10 novih Ulla Popken prodavnica, koje su otvorile put besprimjernom uspjehu i ekspanziji. 11. marta 2008.godine je nova generacija preuzela posao. Friedrich Popken je prenio većinu vlasništva kompanije svojoj kćerci Astrid i zetu Thomas Schneider. 1. jula 2008. je gosp. Schneider preuzeo ulogu partnera u kompaniji.
Ulla Popken danas
Ulla Popken danas pruža ženama priliku da razviju sopstveni stil – bez obzira na veličinu. Sa sloganom „Moda koja mi odgovara!“ brend Ulla Popken svojim kupcima svakog mjeseca predstavlja novu kolekciju. Kao višekanalni koncern Ulla Popken prodaje u 300 prodavnica, poštom, preko interneta i uz pomoć probranih franšiznih partnera u Evropi i vanevropskim državama, kao i u „prodavnicama unutar prodavnica“.
Preko 2000 uposlenih danas služi našim vjernim kupcima s najvećom strastvenošću i posvećenošću. Naš savjet, iskustvo i know-how su cijenjeni od svih naših kupaca. Naša široka paleta mode, vrednuje visok kvalitetu uparenu sa dobrim krojevima, te garantira inspirativnost, kao i nove trendove: Moda za svaki dan, ženstveni poslovni outfiti, moda za posebne prilike, zajedno sa donjim rubljem, opremom za sport i plivanje.
Kod Ulle Popken svaka žena može pronaći modu koja joj odgovara – i to već unazad 20 godina.