Uslovi slanja pošiljke

Dostava pošiljke je moguća samo na području Bosne i Hercegovine.
Artikli koji su odmah dostupni će biti dostavljeni 2-3 radna dana nakon slanja uredne i potpune narudžbe.
Dostava možetrajatiduže u slučajevima neradnih dana između slanja narudžbe i dostave.
Ako naručujete artikl koji je dostupan, zajedno sa artiklom koji trenutno nije dostupan (ili je u dolasku), može doći do kašnjenja dostave ukupne narudžbe. Trudimo se da Vama smanjimo troškove dostave i više artikala pošaljemo jednom pošiljkom. Ukoliko ne želite da Vašu narudžbu obrađujemo na ovaj način, molimo da kontaktirate našu službu za korisnike:

support@ullapopken-bih.ba

Slanje na drugu adresu

Ukoliko želite, možemo Vam dostaviti artikle na adresu, drugačiju od Vaše stalne. Molimo Vas da to naglasite pri izradi narudžbe, prije uplate sredstava.

Troškovi i način dostave

Troškovi dostave na području Bosne i Hercegovine iznose 7 KM, bez obzira na broj naručenih artikala i veličinu paketa.

Dostavu obavlja kurirska kompanija A2B, koja preuzima odgovornost za urednu isporuku od trenutka primitka paketa. Tiffany d.o.o. ne može preuzeti odgovornost za eventualna kašnjenja prouzrokovana radom kurirske kompanije A2B.

Adresa

Ukoliko promijenite mjesto boravka, ljubazno Vas molimo da nas o tome informišete. Svi neophodni lični podaci koje nam pošaljete, će biti čuvani i zaštićeni na najbolji mogući način.

Pravo na povrat

Kupac ima pravo na zamjenu artikla ili na povrat novca u roku od 15 dana od dana prijema pošiljke. Da bi kupac imao pravo na povrat/zamjenu artikla, kupljeni artikal mora biti u potpunosti nekorišten, originalno zapakovan i sa svim pripadajućim etiketama i oznakama. Da bi zamjena ili povrat bili mogući uz artikal je obavezno priložiti validan fiskalni račun, zaprimljen pri prijemu pošiljke.
Ukoliko jedan i/ili više gore navedenih uslova nije ispunjen, zadržavamo pravo odbijanja zahtjeva za zamjenu artikla ili povrat novca.
Ukoliko želite povrat novca, zahtjev o raskidu ugovora (uz obrazloženje)trebate poslati na email: support@ullapopken-bih.ba ili putem pošte na adresu Tiffany d.o.o., Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, telefon 033 592 465, faks 033 592 467 u gore navedenom roku (15 dana).
Svi zahtjevi zaprimljeni u navedenom roku, će biti uzeti u razmatranje.

Ishod povrata

U slučaju prihvatanja raskida ugovora, bez odlaganja Vam vraćamo sva sredstva koja smo od Vas primili, ne uključujući iznos poštarine,najkasnije 7 dana od dana primitka vraćenih artikala.
Rok za slanje artikala počinje teći od dana prihvata raskida ugovora i iznosi 3 dana.
Povrat novca se vrši istim načinom plaćanja, kao i prvobitna kupovina (ukoliko drugačije nije dogovoreno).

Način podnošenja prigovora potrošača

Obavještavamo Vas o načinu podnošenja prigovora potrošača. U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, prigovor na kvalitetu naših usluga možete dostaviti u pisanom obliku na adresu: Tiffany d.o.o., Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo ili putem email adrese na support@ullapopken-bih.ba.

Reklamacije

Kupac  ima pravo na reklamaciju. Reklamacije se šalju pismenim putem ili na e-mail adresu support@ullapopken-bih.ba s naslovom; REKLAMACIJA, br. narudžbe. Kupac je dužan Prodavaču vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovora uvjetima za reklamaciju u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Prodavatelj je dužan u roku 15 dana od primitka valjane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.